PhotoFusion. The self-tinting lenses by ZEISS.

Øjeblikket hvor dine brilleglas tilpasser sig lyset - og dit liv.

ZEISS farveskiftende brilleglas.

Få mere at vide …

Loading the player...

Velkommen til PhotoFusion - verdenen fra ZEISS.

2011-innovationen inden for øjenpleje – PhotoFusion, de farveskiftende brilleglas med højt og mellem indeks fra ZEISS, skifter op til 20 % hurtigere* end tidligere fotokromiske brilleglas fra ZEISS.

ZEISS PhotoFusion er ideel til alle, der bærer briller, og især til øjne, der er følsomme over for skiftende lys. På de følgende sider kan du få mere at vide om de mange fordele ved farveskiftende brilleglas fra ZEISS. PhotoFusion har plantet endnu en milepæl i historien om den visionære virksomhed ZEISS – en historie, som går helt tilbage til 1846.

De følgende udsagn viser, hvor tilfredse forbrugere og optikere er med PhotoFusion :

Forbrugerne siger**
  • 9 ud af 10 forbrugere vurderer synskvaliteten for PhotoFusion som meget god / god.
  • 4 ud af 5 forbrugere er meget tilfredse / tilfredse med PhotoFusion.
  • 83 % af undersøgelsens deltagere vil anbefale PhotoFusion til deres venner eller kolleger.
Optikerne siger***
  • 95 % vurderer egenskaberne ved PhotoFusion som lige så gode eller bedre end andre farveskiftende brilleglas.
  • 88 % er meget tilfredse / tilfredse med PhotoFusion brilleglas.
  • 79 % topsælgere siger, at de oplever større patienttilfredshed med PhotoFusion brilleglas.

 

Det siger vores kunder

»Min optiker viste mig PhotoFusion brilleglassene, jeg prøvede dem, og nu vil jeg ikke have andre brilleglas.«
Andy Grey, Philadelphia
»Brilleglassene bliver meget mørke i kraftigt sollys og er klare, når jeg er indenfor. Fantastisk.«
Eliette Key, San Francisco
»For mig er UV-beskyttelse meget vigtigt. Med PhotoFusion kan jeg være absolut sikker på, at jeg altid er beskyttet.«
Monica Dell, Portland

Start din rundtur her

*Gennemsnitligt resultat for 1,67, 1,6 og polycarbonatglas. Egenskaberne vil variere afhængigt af materiale, temperatur og lysforhold.
** Kilde: Ekstern forbrugerundersøgelse, Tyskland, november 2012. *** Kilde: Ekstern undersøgelse blandt optikere, USA, januar 2013.

På dette website bruger vi cookies. Cookies er små tekstfiler, som gemmes på din computer, når du besøger et website. Det er meget almindeligt at bruge cookies. Vi bruger dem som en hjælp til at forbedre vores websider og optimere visningen af dem. Ved at bruge vores websider erklærer du dig indforstået med dette.
OK