Tjenester fra ZEISS
Tjenester fra ZEISS

Fokuser på det, der er vigtigt, nemlig patientbehandling.

ZEISS OPTIME

Tjenesterne fra ZEISS giver dig mulighed for at fokusere på det, du er bedst til: at tilbyde førsteklasses patientbehandling.

ZEISS OPTIME giver dig mulighed for at fokusere på patientbehandling.

Med OPTIME®-serviceplaner fra ZEISS kan du drage fordel af prioriteret behandling, så du kan arbejde uden begrænsninger og undgå utilsigtet nedetid hos dine systemer.

Vi understøtter processerne i din klinik eller praksis med vores servicetilbud, der rækker langt ud over garantidækningen. En serviceplan kan indeholde en lang række servicepunkter, hvilket gør den skræddersyet til at imødekomme dine specifikke behov.

Det er netop det, som ZEISS OPTIME drejer sig om.

ZEISS OPTIME-serviceplaner

De tre tilpassede OPTIME-serviceplaner spænder et certificeret sikkerhedsnet ud under dine ZEISS-systemer, som bygger på erfaring og garanterer driftssikkerheden. Vores serviceydelser hjælper dig med at bevare ZEISS-systemets værdi og investeringsafkast. Et fuldt serviceret instrument sikrer den diagnostiske nøjagtighed og behandlingspræcision, der danner grundlaget for dit professionelle omdømme. Og du kan også vælge mellem en række add-ons. Vi er fuldt ud dedikeret til at arbejde tæt sammen med dig for at finde den løsning, der bedst opfylder dine krav.

  • OPTIME complete

    Vælg OPTIME complete, hvis du har et missionskritisk systemmiljø (f.eks. et fakoemulgeringssystem, der indgår som en del af arbejdsgangen ved behandling af grå stær), eller en enhed, der er af afgørende betydning for arbejdsgangen og derfor påvirker hele afdelingen, eller hvis oppetiden hos et ZEISS-system er kritisk. Det er en komplet servicepakke, der sikrer den højeste oppetid og de hurtigste afhjælpningstider uden økonomisk risiko. Høst alle fordelene, og få ro i sindet med prioriteret behandling.

  • OPTIME advanced

    Vælg OPTIME advanced, hvis du har en enhed i et missionsfølsomt miljø, denne har en betydelig indflydelse på arbejdsgangen, og enhver nedetid ville resultere i et stort produktivitetstab. Her kombineres fire fordele: Ingen uforudsete vedligeholdelsesudgifter, ensartet system- og servicekvalitet, et højt oppetidsniveau samt en høj grad af fleksibilitet, driftssikkerhed og effektivitet.

  • OPTIME prevent

    OPTIME prevent er den rigtige serviceplan til dig, hvis dit ZEISS-system i mindre grad påvirker arbejdsgangen, og du har et reservesystem, hvis der er tale om et baseline-teknologiprodukt, og hvis din institution arbejder med et lavere budget. Du undgår uforudsete vedligeholdelsesudgifter og får udført regelmæssige sikkerheds- og kvalitetskontroller. Aftalen sikrer også, at systemets levetid forlænges.

Tilpassede serviceplaner, der er tilrettelagt efter dine daglige rutiner

Udbuddet af serviceydelser kan variere fra land til land afhængigt af den nationale lovgivning.

Forebyggende vedligeholdelse Forebyggende vedligeholdelse samt regelmæssige systemsikkerheds- og kvalitetskontroller hjælper med at sikre systemernes levetid.
Fjernsupport Fjernreparation, fjernskrivebordsdeling, softwaresupport og logfilsanalyser kan tilbydes for at reducere nedetiden.
Opdateringer Softwareopdateringer forbedrer systemernes sikkerhed og ydeevne.
MyZEISS Brug vores online-kundeplatform til at indsende serviceanmodninger, downloade softwarefiler og administrere dine ZEISS-systemer online døgnet rundt.
Korrigerende vedligeholdelse Vores kvalificerede serviceteam er klar til at hjælpe dig, hvis et af dine systemer svigter.
Reservedele Bestil og modtag vores certificerede reservedele, når du har brug for dem, så du kan rette hele dit fokus mod at udføre fremragende patientbehandling.
Yderligere servicetilvalg Afhængigt af ZEISS-systemet, installationen eller landet er der mulighed for at bestille yderligere servicetilvalg.

OPTIME complete

på anmodning

OPTIME advanced

tid + materiale

på anmodning

OPTIME prevent

ikke relevant

tid + materiale

tid + materiale

på anmodning

Yderligere servicetilvalg

  • Opgraderinger

    Softwareopgraderinger

    ZEISS kan levere nye programfunktioner og softwareopgraderinger, så du altid er sikker på, at dine systemer kører med de nyeste tilgængelige versioner.

  • Udlånere

    Udlånere

    Hvis et system ikke kan repareres på stedet, skal det muligvis indsendes til vores interne reparationscenter. I nærmere fastlagte tilfælde kan vi levere et erstatningssystem, mens vi får dit system op at køre igen.

  • Hjælp til program

    Programundervisning

    Programoplæring til dig og dit team, leveret af en certificeret ZEISS-programspecialist – enten ude hos dig eller på et af vores kursuscentre.

  • Hjælp til integration/migrering

    Hjælp til integration/migrering

    Vores it-service kan hjælpe dig med at migrere et system til dit lokale it-miljø og implementere de nødvendige netværksindstillinger.

  • Udvidede servicetider

    Udvidede servicetider

    Aftale om udvidede servicetider til forebyggende og/eller korrigerende vedligeholdelse (fra mandag – fredag og/eller weekender + helligdage).

  • BioMed-undervisning

    BioMed-undervisning

    Få et indgående kendskab til dine ZEISS-systemer, til hvordan du bruger dem bedst, deres funktioner samt vedligeholdelse gennem et særligt BioMed-kursus.

Interesseret i eksempler på OPTIME i praksis?

Se videoerne med OPTIME-kundeoplevelser.

Se, hvordan OPTIME-serviceplaner har hjulpet i klinikker eller praksisser med at fokusere på det, der virkelig betyder noget, nemlig at tilbyde fremragende behandling af patienter.

Kontakt os for at få yderligere oplysninger om ZEISS OPTIME-serviceplaner

Formularen indlæses...

Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Kundeplatformen MyZEISS

Administrer dine ZEISS-systemer online.

MyZEISS er kundeplatformen, der gør dig i stand til at frigøre ZEISS-systemernes fulde potentiale. Vælg mellem en bred vifte af undervisningsvideoer, få adgang til viden fra fagfæller, og udnyt en omfattende samling af supportværktøjer, der gør, at du kan bruge dine systemer så effektivt og sikkert som muligt, samtidig med at nedetiden holdes på et absolut minimum.

Mine systemer

Mine systemer

Få et overblik over alle dine ZEISS-systemer. Se grundlæggende data om dine ZEISS-systemer, eksempelvis deres placering. Se en lang række detaljer online (f.eks. installationsdato og aftalestatus), og indsend ændringsanmodninger direkte via MyZEISS.

Kun tilgængelig for verificerede ZEISS-kunder.

Serviceforespørgsler

Serviceforespørgsler

Se alle nye, igangværende og tidligere servicetickets. Opret nye online-serviceforespørgsler, og følg status for igangværende forespørgsler døgnet rundt. Tilføj yderligere detaljer, såsom billeder og logfiler, til servicetickets for at hjælpe os med at diagnosticere problemerne og afhjælpe dem hurtigere.

Kun tilgængelig for verificerede ZEISS-kunder.

Softwaredownloadportal

Software download-portal

Få adgang til MyZEISS, og download softwarefiler såsom installationspakker eller sikkerhedsopdateringer for at sikre, at dine ZEISS-systemer er opdaterede samt for at minimere ventetiden.

Kræver særskilt tilmelding og login.

Vil du gerne maksimere brugen af dit system?

Tilmeld dig hos MyZEISS i dag.

Vi introducerer vores alt-i-en-platform, der er tilpasset til dine behov. Platformen indeholder et stort bibliotek af artikler fra dine fagfæller, omfattende kurser og nyttige værktøjer og funktioner til dine ZEISS-enheder.

Succes på den intelligente måde – ZEISS Smart Services

  • Tilmeld dit system, og modtag øjeblikkelig fjernsupport for at minimere reaktionstider og maksimere systemets tilgængelighed.
  • Vores certificerede eksperter rådgiver dig for at finde de rigtige reservedele og sikre hurtig fejlafhjælpning.
  • Cybersikkerhed og sikker forbindelse i henhold til internationale standarder. (f.eks. ISO/IEC 27001)

Kontakt os

Produktforespørgsel

Formularen indlæses...

For mere information.
Angiv venligst din produktinteresse og dine ønsker.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Serviceforespørgsel

Formularen indlæses...

For assistance eller spørgsmål i forbindelse med dit ZEISS-produkt.
Udfyld denne formular, og vi kontakter dig snarest muligt.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.

Generel forespørgsel

Formularen indlæses...

Ved generelle forespørgsler vedrørende karriere-, presse- og virksomhedsoplysninger.
Angiv nogle oplysninger i forbindelse med din henvendelse.

De i kontaktformularen indtastede oplysninger vil blive brugt til at besvare din anmodning fra Carl Zeiss Meditec AG, vores lokale Carl Zeiss Meditec salgsselskaber via e-mail eller telefon. Hvis du ønsker flere oplysninger om databehandling hos ZEISS, bedes du læse vores meddelelse om databeskyttelse.