ZEISS TIL OPTIKERE OG ØJENLÆGER

ZEISS' digitale brilleglas Hjælp dine kunder med at overvinde digital øjetræthed.

Optimeret for en dynamisk, moderne digital livsstil. Brilleglas designet til at imødekomme visuelle udfordringer hos kunder i 30-erne og 40-erne, inklusive førstegangsbrugere med besvær med at se tæt på.

  • Hurtig fokusering fra nær til fjern
  • Afslappet og komfortabelt syn under brugen af digitale enheder
  • Hurtigere tilpasning for emmtroper og enkeltstyrkebrugere

Digitale brilleglas

ZEISS Digital-brilleglas giver et afslappet og klart syn mens der arbejdes på smartphones og andre digitale enheder. ZEISS Digital-brilleglas forbedrer tilpasningsresponsen betydeligt hos præ-presbyopiske brugere. Brilleglassene fås på to forskellige design-niveauer:

  • ZEISS Digital-brilleglas
  • ZEISS Digital Individual-brilleglas

Hvor udviklede ZEISS Digital-brilleglas? For at imødekomme de visuelle udfordringer i den digitale verden.

  • 75 %

    af brugere af computere kan komme ud for en række synsrelaterede symptomer, inklusive øjetræthed, hovedpine, uskarpt syn og sløret syn efter arbejdet. Brugere af computere kan også få  nakke- eller skuldersmerter  ved unaturlige  ændringer i holdningen  for at aflæse en digital enhed.1

  • 4.8 Billion

    mennesker bruger internettet fra og med begyndelsen på 2020.2

  • 5.19 Billion

    Mere end 5,19 milliarder mennesker bruger nu mobiltelefoner, med et brugerantal der er steget med 124 millioner over sidste år.3

Vores evne til at fokusere uden besvær på mobiltelefoner og digitale enheder i længere tid reduceres med alderen.

Det skyldes et progressivt tab af elasticiteten på linsen, der ender  med presbyopi når øjet ikke længere med lethed  kan oprette fokus på den ønskede læseafstand.

Vores evne til at fokusere uden besvær på mobiltelefoner og digitale enheder i længere tid reduceres med alderen.
Digital øjentræthed pga. for lang tid ved skærmen

Digital øjentræthed pga. for lang tid ved skærmen.

Det stigende krav for os om at bruge, ofte intensivt, computere og mobile enheder kan blive særlig stressende for det visuelle system. Det kan resultere i symptomer der kan associeres med nærsynethed hos mange kunder tidligt i deres liv, selv i en alder der normalt forbindes med præ-presbyopi.

Brilleglas designet til at understøtte naturlige kropsholdninger og give kunderne stressfrit syn.

  • Skabt til en digital livsstil hele dagen, og giver et mere afslappet og komfortabelt syn mens man er på mobiltelefonen og andre digitale enheder.
  • Optimeret brilleglas-design giver et krystalklart syn i alle styrker.
  • Bred synszone giver kunderne et behageligt syn der matcher det synsbillede de måske er vant til, og sørger for tilpasning uden besvær.
  • Komprimeret mellemzone letter overgangen mellem afstand og nær på, så kunderne kan se på mobiltelefoner og digitale enheder uden at bevæge hoved/øjne ret meget.
  • Variabel styrke nær på giver lige netop det dine kunder har brug for.

Kundestemmer

Innovation bag ZEISS Digital-brilleglas Teknologi forklaret.

  • ZEISS Digital Inside-teknologi

    ZEISS Digital Inside-teknologi muliggør et afslappet og skarpere syn under hyppig digital skærmbrug. Den hurtige overgang til nærzonen lader kunderne se på digitale enheder uden at bevæge hoved/øjne ret meget.

  • ZEISS FaceFit-teknologi

    ZEISS Digital Individual-brilleglas har ZEISS' FaceFit-teknologi inkorporeret, hvilken tilpasser glasset så det matcher fysiologien på brugerens ansigt. Det giver optimerede synsområder, der opnås ved at benytte stellets data, øjnenes position og stellets position på næsen og ørerne. Kundetilpasset brilleglas til øjnene og ansigtet.

  • ZEISS UVProtect-teknologi

    Et højere niveau af UV-beskyttelse, som gør at klare ZEISS-brilleglas kan filtrere skadelige UV-stråler op til 400 nm. Det er den samme standard som UV-beskyttelse premium-solbriller giver.

ZEISS' digitale brilleglas Brilleglas til din digitale livsstil

Kontakt os

Lav en aftale

Formularen indlæses...

De indtastede oplysninger i kontaktformularen vil blive anvendt til at  Carl Zeiss Vision Care besvarer din anmodning pr. e-mail eller telefon. Klik her for at se vores databeskyttelseserklæring.

Bliv ZEISS-partner

Formularen indlæses...

De indtastede oplysninger i kontaktformularen vil blive anvendt til at  Carl Zeiss Vision Care besvarer din anmodning pr. e-mail eller telefon. Klik her for at se vores databeskyttelseserklæring.

  • 1

    Salibello C. & Nilsen E. (1995). Is there a typical VDT patient? A demographic analysis. J Am Optom Assoc. 66(8), 479-83

  • 2

    DIGITAL 2021 JULY GLOBAL STATSHOT REPORT https://datareportal.com/reports/digital-2021-july-global-statshot

  • 3

    DIGITAL 2020: GLOBAL DIGITAL OVERVIEW, SIMON KEMP JANUARY 30, 2020 https://datareportal.com/reports/digital-2020-global-digital-overview